אם קיבלתם פריטים שגויים או פריטים פגומים, אנא צרו קשר דרך דף התמיכה שלנו כאן.
אם אינכם מרוצים מהמוצרים שקיבלתם, תוכלו להחזיר אותם אלינו תוך 30 יום מקבלתם, בתנאי שהם במצב מקורי הניתן למכירה חוזרת.
לאחר החזרת המוצר, תהיו זכאים להחזר כספי מלא, אך ההחזר לא יכלול את עלות המשלוח חזרה. לא נוכל להחזיר או להחליף פריטים שנראים ככאלה שהיו בשימוש, נפתחו, או שאינם במצבם המקורי.
תהליך החזרה:
1. שלחו לנו תמונות או סרטון של המוצרים ותיאור הבעיה דרך דף התמיכה שלנו כאן.
2. לאחר קבלת האישור, תקבלו את הכתובת למשלוח החבילה. אנא וודאו שהמוצר ארוז היטב ועומד בכל התנאים המפורטים למטה.
3. ציינו בבירור את מספר ההזמנה שלכם בחבילה.
4. השתמשו בשירות משלוח מבוטח עם מספר מעקב כדי לוודא שהחבילה תגיע אלינו בבטחה.
תנאי החזרה והנחיות:
-מסיבות היגייניות, כל הפריטים המוחזרים חייבים להיות לא בשימוש וארוזים עם כל החלקים המקוריים.
-ודאו שכל הפריטים המוחזרים ארוזים היטב כדי שלא ייפגעו במהלך המשלוח.
-כל חבילות ההחזרה חייבות להישלח עם שירות משלוח הניתן למעקב ומבוטח, כיוון שאיננו יכולים לקחת אחריות על פריטים שניזוקו או אבדו במהלך ההחזרה.
-וודאו שטופס ההחזרה אושר החזרה ללא אישור עלולה לגרום לכך שלא נוכל לטפל בה.
-שימו לב שאיננו מקבלים החזרות על יחידות חלופיות שנשלחו כתחליף לפריט מקורי.